.
.

Center for ADHD

Udvikling af ny

brochure

 

Center for ADHD

Casestory

Udvikling af brochure

 

CENTER FOR ADHD På Center for ADHD klæder de forældre og fagpersoner på, så de lærer at forstå og hjælpe børn med ADHD. Den udarbejdede brochure er et af de kommunikatonsmidler som Center for ADHD anvender overfor de ovennævnte målgrupper. Endvidere leverer vi annoncer og andre markedsføringskompentecer til centret.


Center for ADHD

Udvikling af ny

brochure

 

Center for ADHD

Udvikling af ny

brochure

 

Center for ADHD

Udvikling af ny

brochure

 

.
.
.
.

Inka Foods

Identitets-

og kampagnemateriale

 

Inka Foods

Casestory

Udvikling af komplet designprogram

 

INKA FOODS Udvikling at omfattende identitets- og kampagnemateriale til Inka Foods. Brochurekoncept med samme format som produktemballagerne - easy to place - på hylderne. Og selvfølgelig visit/business card skåret over samme idé.


Inka Foods

Design

af profilbrochure

 

Inka Foods

Design

af brevpapir

 

Inka Foods

Lækkert design

i højt format

 

Inka Foods

Insisterende payoff

- klart budskab

 

Inka Foods

Easy to place

buisiness cards

 

.
.
.
.

Nestlé

Kunsten

at designe en salgsavis

 

Nestlé

Casestory

Udvikling og design af salgsavis

 

NESTLÈ Vi udvikler og producerer Nestle's salgsavis, som udkommer flere gange om året. Avisen er et vigtigt værktøj, når salgsfolkene er i "marken". På få sider skal der fortælles - ofte hen over en palle i butikken - om analyser, markedsdata, kommende kampagner og nye produkter omhandlende nogle af de største forbrugerbrands i Norden.

Det er en spændende og udfordende opgave hver gang.


Nestlé

Forbrugerbrands

de fleste kender

 

Nestlé

Analyse, markedsdata,

kampagner, nye produkter...

 

Nestlé

Kunsten

at designe en salgsavis

 

.
.
.
.

Anton Berg

Tax Free

designoplæg

 

Anton Berg

Casestory

Tax Free designoplæg

 

ANTON BERG De velkendte produkter møder du i alverdens lufthavne. Men de lander ikke af sig selv på hylderne i Tax Free-shoppen, selvom de kommer fra en lang og stærk chokoladetradition. Et godt og lækkert præsentations-
materiale er en del af den gode dialog med indkøberne over hele verden.


Anton Berg

Et lækkert

præsentationsmateriale

 

Anton Berg

En lang

og stærk chokoladetradition

 

.
.
.
.

Kafé K

Design

af menukort

 

Kafé K

Casestory

Fysisk servicedesign!

 

KAFÉ K At spise ude handler meget om forkælelse og forventninger! Et godt sted at starte er med et smil :·) og et fedt menukort. Et menukort ikke som de andre. Gjort af gode materialer og enkle finesser. Selvfølgelig lavet så det er nemt at skifte menu. Velbekomme!

 


Kafé K

Forkælelse

og forventninger til noget lækkert

 

Kafé K

Gjort af gode materialer

og enkle finesser

 

Kafé K

Gjort af gode materialer

og enkle finesser

 

Kafé K

Direkte

og inspirerende billedstil!

 

Kafé K

Menuen kan

skiftes nemt efter behov

 

Kafé K

Design

af menukort

 

.
.
.
.

BoConcept

En lille lækker

detalje til lampeserie

 

BoConcept

Casestory

Handtags til lamper

 

BOCONCEPT I forbindelse med udvikling af lampeserie til BoConcept har vi ligeledes udviklet en række hangtags/minibrochurer som præsenterer såvel produktet som designeren bag serien.


BoConcept

Handtags

til lamper

 

BoConcept

Handtags

til lamper

 

.
.
.
.

Lille Raneladegård

Gedeis -

fra gårdbutik til større distribution via godt design

 

Lille Raneladegård

Casestory

Grafisk design til dejlig økologisk gedeis

 

LILLE RANELADEGÅRD Ofte siger et billede meget mere end 1000 ord. Det er her design er bedst og kommer til sin ret. Gårdbutikken tog rundt med sin dejlige økologiske gedeis. Produkt, emballage og plakat gjorde det nemt. Nu kan mange flere forbrugere få glæde af Øer Is og Øer Ost fra Lille Raneladegård rundt omkring i det danske land.


Lille Raneladegård

Gedeis -

fra gårdbutik til større distribution via godt design

 

Lille Raneladegård

Gedeis -

fra gårdbutik til større distribution via godt design

 

.
.
.
.

SÖDAHL

Södahl produkt-

og livsstils katalog

 

SÖDAHL

CASESTORY

Udarbejdelse af produktkatalog

 

SÖDAHL Design og opsætning af produktkatalog med stærkt præg af livsstil. Katalogerne udkommer 2 gange årligt. Samtlige fotos er taget af fotograf Thomas Nellemann. Endvidere udarbejder vi identitets-, salgs- og markedsudvikling.


SÖDAHL

Vi indfanger sæsonens farver

og stemninger

 

SÖDAHL

Produktfotos på nye måder

i samarbejde med Thomas Nellemann

 

SÖDAHL

AD'er Jan Thøgersen

lægger stilen i katalogerne

 

.
.
.
.

KELSEN

Brand Book med

beskrivelse af ny identitet.

 

KELSEN

CASESTORY

Konceptudvikling og Brandbook

 

KELSEN Vi har designet Kelsens Brandbook - the Cookiebook - hvor Kelsens nye identitet beskrives. Der er tegnet en eksklusiv emballage med specialdesignet kagedåse. Firmaets hovedværdier blev beskrevet på emballagen og "The Brandbook" blev foræret til medarbejdere, kunder og leverandører. Til Anugamessen designede vi en goodiepose.Yderligere har vi lavet design på Royal dansk Oatcookies serien, som primært sælges i USA, hvor produktet har virkelig høj status.


KELSEN

Emballage udviklet til

indpakning af Brand Book og kagedåse

 

KELSEN

Eksempel på

produktfoto 365-style

 

KELSEN

Fotos er vigtige derfor -

vægter vi dén del af processen

 

KELSEN

Prestigepose designet

til Anuga fødevaremesse i Köln

 

.
.
.
.

TEKO

Design og opsætning

af Teko analyserapport

 

TEKO

CASESTORY

Tovholder på total grafisk linie

 

TEKO CENTER DANMARK Teko Center Danmark er Nordens største designskole. Der uddannes produktudviklere, indkøbere og kontruktører. I dette tilfælde har vi designet og formidlet en brancherelateret analyserapport. Vi har i mange år designet og opsat Tekos interne blad Teko Magazine, målrettet på eleverne. Endvidere står vi for hele deres grundlæggende markedsføringslinie; website, profilmateriale, annoncer, foldere og postkort.


TEKO

Teko Center Danmark er

nordens største designskole

 

TEKO

Vi har lagt den grundlæggende,

bærende stil i Tekos grafiske identitet

 

TEKO

I Teko Magazine har vi tacklet

tekst, fotos og layout

 

.
.